חוג קראטה בחיפה

חוג קראטה בחיפה מועבר על ידי מורים מומחים מנוסים בהדרכת ילדים אשר מהווים מודל לחיקוי לילדים ומעניקים להם ערכים וכלים להעצמה אישית ולחיזוק הביטחון העצמי. הילדים לומדים משמעת מהי כאשר השיעורים מחולקים בהתאם לקבוצות הגיל השונות ומידת ההתקדמות של הילדים בפן הפיזי והטכני. במציאות של ימינו ילדים רבים נחשפים לאלימות מילולית ופיזית ונקלעים למצב בו הם נזקקים להגן על עצמם. חוג קראטה בחיפה מספק לחניכים כלים להתמודדות מול גישה בריונית או תוקפנית המאפשרים להם להגן על עצמם ולחוש ביטחון עצמי אשר תורם לדימוי העצמי.

חוג קראטה בגעש
קראטה היא אומנות לחימה אשר מקדשת את הכבוד וההערכה ההדדיים וכן מדגישה כי לימודי חוג קראטה בחיפה אין משמעותם מתן היתר לעשות שימוש באלימות, אלא נהפוך הוא, שכן גישת הקראטה מתנגדת לכל שימוש בתהנהגות בריונית או תוקפנית. על סמך מחקרים שנערכו בתחום, נמצא כי ילדים אשר לומדים הגנה עצמית באמצעות חוג קראטה בגעש או חוג קראטה בכרכור מתנהגים באופן אסרטיבי יותר ואגרסיבי פחות. ילד אשר לומד להגן על עצמו נזקק פחות לשימוש בכוח וזאת בזכות האמונה והביטחון העצמי הטבועים בו. שיעורי חוג קראטה בחיפה, חוג קראטה בכרכור או חוג קראטה בגעש מפתחים את המוח והשרירים מה שמוביל לשינויים חיוביים מבחינת רמת הקשב. אימוני חוג קראטה בחיפה כוללים החל מהיום הראשון לימוד התנועות והקאטות הדורשות ריכוז. אומנות לחימה כוללת טכניקות יעילות לחיזוק הזיכרון במהלך פעילות וזאת בזכות החזרה על פעולות והפעלה של מערכות מגוונת בהן הראייה והשמיעה וזאת תוך כדי ביצוע פועלות פיזיות.

חוג קראטה בכרכור
חוג קראטה בחיפה מלמד את החניכים כישורים לחיים ומטמיע בהם כלים חיוניים בהם: משמעת, ריכוז, התמדה, כוח רצון וכבוד הדדי. תלמידי חוג קראטה בכרכור או חוג קראטה בגעש מתקדמים בדרגות לאחר שהם מראים מציגים כישורים הרמה גבוהה יותר מבחינת הדיוק בתנועות מורכבות. חוג קראטה בחיפה משלב אימוני ותרגילי קנקו המהווים חלק חשוב מרכישה של טכניקות וכישורים החיוניים לביצוע קאטות ברמות הגבוהות של עולם הקראטה.

קנקו
שוטוקאן קראטה הינו מועדון קראטה מהמובילים בישראל המציע לימודי קראטה מקצועיים לכל שכבות הגיל הכוללים הקניית כישורים, ערכים וכלים לתלמידים להתקדם בדרגות בעולם הקראטה וללמוד מיומנויות בהן תרגילי קנקו המפתחים את יכולות גבוהות בחום התורמות להתקדמות בעולם הקראטה.

USAIsrael
נגישות