חוג קראטה לילדים במרכז

אם כהורים לילדים אתם מחפשים עבורם תעסוקה חיובית, כדאי מאוד לחשוף אותם לעולם מרתק של אומנויות הלחימה. רוצים להבין מה מעניק חוג קראטה לילדים במרכז? מתאים לכם אולי להבין יותר על חוג קראטה לילדים במיתר או חוג קראטה לילדים בנען? ברוכים הבאים לצעד הראשון שלכם באומנות העתיקה שהיא גם רלוונטית מתמיד. אגודת שוטוקאן קראטה בעלת מסורת של מעל ל-40 שנה מעניקה יסודות לדרך חיים ופילוסופיה שהיא הרבה יותר מאשר הגנה עצמית בלבד. חוג קראטה לילדים במרכז מעניק הדרכה, פיתוח האישיות, הגנה עצמית. תנו לילדים מתנה, לאמן את הגוף וללמוד את המסורת היפנית, מהן קאטות, מה זה גיו’ן מה זה באסיי ועוד ועוד.

חוג קראטה לילדים במיתר
אם חשבתם כי חוג קראטה לילדים במרכז מלמד רק על בעיטות או אגרופים, הרי שזה ממש לא כך. חוג קראטה לילדים במיתר או חוג קראטה לילדים בנען חושף את הילדים לעולם של משמעת עצמית וכבוד הדדי. הרבה מעבר להקניית היכולת להגן על עצמינו במגוון מצבים בחיים, החוג מקנה משהו אפילו יותר יום יומי. היכולת להקרין רוגע ושקט, ביטחון שנובע מפנים. חוג קראטה לילדים במרכז, עם כל מיני מונחים וביטויים כגון גיו’ן ואחרים, מלמד את הילדים לתת כבוד ולקבל כבוד.

גיו’ן
פילוסופיית הקראטה, שיטת היד הריקה לא לחינם כוללת מילים ביפנית, ביטויים כמו גיו’ן או שמות של קאטות כדוגמת צ’ינטו. במהלך חוג קראטה לילדים במרכז הילדים מקבלים משמעת עצמית. באימוני חוג קראטה לילדים במיתר הילדים לומדים להפעיל את הגוף בצורה נכונה. תוך כדי חוג קראטה לילדים בנען לומדים כיצד להזיז את הגוף, כיצד לעמוד איתן, כיצד להתמודד עם אתגרים בחיים. היכולת לעמוד באתגרים חורגת הרבה מעבר לחוג. חוג קראטה לילדים במרכז מעניק את היכולת להתמודד עם מצבים בחיים שכוללים אתגרים, חוסר וודאות, עליות ומורדות. זהו בסיס שיכול לפתח ילדים מגילאים צעירים אך גם מתאים לילדים גדולים ובני נוער.

חוג קראטה לילדים בנען
עמותת שוטוקאן קראטה בהשראת אושימה סנסיי מאפשרת לכל ילד ליהנות ממסגרת אימון מחזקת ותומכת. חוג קראטה לילדים במרכז בהדרכת טובי המורים בארץ. חוג קראטה לילדים במיתר עם אנשים איכותיים וילדים ברמה אישית גבוהה. זה לא רק מושגים כמו גיו’ן או קיהון. חוג קראטה לילדים בנען מקנה שילוב של טכניקה וידע, תנועה ודרך חיים. חוג קראטה לילדים במרכז, ברמה הגבוהה ביותר, עם עמותת שוטוקאן קראטה.

USAIsrael
נגישות